General
כפל וחילוק מספרים מכוונים
במבדק זה עליכם לבדוק אם התוצאה של פעולת הכפל היא חיובית או שלילית.
לדוגמה:
\((-2)\cdot(-17) > 0\)
\((-5)\cdot 12 < 0\)
במבדק זה אתם ניתנים לכם שלושה נסיונות מענה לכל שאלה. קראו בעיון את התשובה והרמזים
במבדק זה עליכם לבדוק אם התוצאה של פעולת החילוק היא חיובית או שלילית.
לדוגמה:
\(\frac{(-2)} {(-17)} > 0\)
\(\frac{(-5)}{12} < 0\)
במבדק זה אתם ניתנים לכם שלושה נסיונות מענה לכל שאלה. קראו בעיון את התשובה והרמזים
זהו מבדק לתרגול עצמי. מומלץ לחזור על המבדק מספר פעמים, כדי להגיע לרמת ידע גבוהה.
בכל פעם תוצגנה שאלות אחרות.
במבדק זה עליכם לבדוק אם התוצאה של פעולת הכפל היא חיובית או שלילית.
לדוגמה:
\((-2)\cdot(-17) > 0\)
\((-5)\cdot 12 < 0\)
במבדק זה אתם ניתנים לכם שלושה נסיונות מענה לכל שאלה. קראו בעיון את התשובה והרמזים
במבדק זה עליכם לבדוק אם התוצאה של פעולת החילוק היא חיובית או שלילית.
לדוגמה:
\(\frac{(-2)} {(-17)} > 0\)
\(\frac{(-5)}{12} < 0\)
במבדק זה אתם ניתנים לכם שלושה נסיונות מענה לכל שאלה. קראו בעיון את התשובה והרמזים
זהו מבדק לתרגול עצמי. מומלץ לחזור על המבדק מספר פעמים, כדי להגיע לרמת ידע גבוהה.
בכל פעם תוצגנה שאלות אחרות.