יחידת־הוראה | שם | הנחיה לפעילות |
---|---|---|
יחידת־הוראה 1 | העתק ההנחיות וההסברים למחברת מיומנויות |
|
יחידת־הוראה 2 | קובץ המפרט את דרך פתרון השאלות בתחום השוואה בין מקורות מילוליים בהצלחה |
|
יש לרשום המחברת מיומנויות את ההנחיות החשובות משקופיות 1-3 פעילות זו תיבדק במהלך השנה בכדי לוודא הכנה מיטבית למבחן הבגרות בהצלחה |
||
יחידת־הוראה 3 | צפה בקטע הסרט הבא: 1984, ע"פ ספרו של ג'ורג' אורוול והשב על השאלות הבאות: https://drive.google.com/file/d/0B02hkpN5zi5vNFJzdmJ0TWVjQVU/view?usp=sharing_eid&ts=56a91d63 |
|
אידיאולוגיה נאצית משימת שאילת שאלות | יש לצפות בסרטון הבא ולנסח שאלת הרחבה אחת והסבר חשיבות השאלה ללמידה וודא כי אתה משתמש בניסוח מתוך הדוגמאות שהוצגו בכיתה כולל ניסוח לשאלת הרחבה בהצלחה הגשה עד יום חמישי 9 נובמבר שעה 0830 בתיבת הדואר האישית של לוי אליהו בחדר המוים |
|
יחידת־הוראה 5 | מצורף לכם סרטון של 4 דק המסכם בקצרה את היהודים בפולין והחיים בגטאות בהצלחה |
|
יחידת־הוראה 6 | מספר שקופיות האמורות לסייע בהבנת הנושא של היודנראט |
|
יחידת־הוראה 7 | •ספר
הלימוד לסיכום החומר:
•פרק 4 , עמ' – 44-48 , החומר המועבר אליכם מתומצת ואינו בה להחליף את החומר מספר הלימוד |
|
יחידת־הוראה 8 | יש להדפיס ולצרף את ההנחיות לשאר המיומנויות שנלמדו בכיתה - ניתן להכניס למבחן הבגרות |
|
יחידת־הוראה 9 | •ספר
הלימוד לסיכום החומר:
•פרק 4 , עמ' – 48-52 |
|
יחידת־הוראה 11 | סיכום שיעורי תנועות המרי - ראה עמודים בספר אין להסתמך על על תקצירים אלו |
|
מצגת הכוללת גם סרטונים מאוד מומלצים להבנת הנושא למבחן הפנימי והחיצוני כאחד אין חומא זה בא להחליף את החומר המפורט בספר הלימוד אלא בנוסף לשימושכם בהצלחה |