מטלה: חיסכון - הפקת תוצר שיווקי

עליכם להפיק תוצר שיווקי אשר יעודד את תלמידי בית הספר לנהל חיסכון. התוצר יורכב משני חלקים:

א.      טיזר: מוצר שיפתה את התלמידים להתעניין בנושא החיסכון- לדוגמא פוסטר, סרטון, עמדה להפסקה בין השיעורים ועוד.

ב.       טיפים: דף  מודפס, אתר או משחק המכיל את הטיפים החשובים ביותר לחוסך (לפחות חמישה).

תהליך זה עליכם לבצע בשלבים הבאים:

1.      תכנון: עליכם להגיש עבודה קצרה, עד עמוד וחצי, הכולל תכנית אסטרטגיית שיווק. בעמוד זה עליכם להתייחס לשאלות הבאות:

● מי קהל היעד שלכם?
● מה מטרתכם? מה תרצו שקהל היעד יבצע בעקבות הפעילות?
● באופן כללי- מה אתם מתכננים לעשות?
● מה הסלוגן שלכם? מה המשפט או הציור שיופיע על כל התוצרים שלכם?
● אילו מועדים מתוכננים לפעילות השיווקית? (חודשים, שעות ביום ועוד)
● אילו שני תוצרים יופקו?
● כיצד תמדדו את הצלחתכם?

2.      הפקה:  לאחר קבלת אישור מהמורה לתכנית, עליכם להוציא לפועל את התכנית. הקפידו לצלם ולתעד את הפעילות והתהליך, על מנת שתוכלו להציג בכיתה את הפעילות שלכם.

3.      הצגת התוצר והתהליך בכיתה: הצגת התוצר לכיתה- באמצעות מצגת או כל שיטה אחרת.

 

הורידו את הקובץ המצורף וענו על השאלות.

לרשותכם מחוון עזר להערכת המשימה:

פרמטר

           נמוך

בינוני

גבוה

כתיבת אסטרטגיית שיווק

 

היעדר תכנון של אסטרטגיית השיווק

תכנון ראשוני ולוקה בחסר של אסטרטגיית השיווק

תכנון מושקע של אסטרטגיית השיווק

רמת התוצרים הסופית

עיצוב שטחי של התוצרים ותוכן שאינו משרתת את המטרה

עיצוב בסיסי של התוצרים ותוכן לוקה בחסר

עיצוב יפה ומושקע של התוצרים ותוכן ברמה גבוהה המעיד על הבנה

יצירתיות ומקוריות

מסרים שיווקיים מובנים מאליהם וחסרי עומק

מסרים שיווקיים פשוטים ולא מזמינים

מסרים שיווקיים מקוריים ויצירתיים

הצגה מול קהל

התהליך והתוצרים הוצגו באופן מבולגן ולא ברור

התהליך והתוצרים הוצגו באופן בסיסי ללא העמקה

התהליך והתוצרים הוצגו באופן מלמד לכל הכיתה


בהצלחה!