יחידות הוראה
שמירת טבע בישראל
שלום תלמידים יקרים,היום יש לנו שיעור מקוון מיוחד בקישור מטה.הקלטתי עבורכם שיעור במערכת הלאומית של משרד החינוך.נושא השיעור: שמירת טבע בארצנו היפה.
שימו לב!
במהלך השיעור הלאומי הזכרתי את אחת מכיתות ז לטובה בנושא שמירת טבע, בואו נראה מי יזהה איזה כיתה זו?
וגם ספרו לי כמה נקודות צברתם בתחרות שמירת הטבע שבחלק השני של השיעור.בשיעור יש הפסקה של 10 דק' שניתנת לדילוג.תהנו,
עמית ססבוןיום ירושלים
מה חוגגים ביום ירושליים?
מאז מלחמת העצמאות (תש"ח – 1948) ובמשך 19 שנה הייתה ירושלים עיר מחולקת:החלק המערבי של העיר היה בידי ישראל ואילו חלקה המזרחי, כולל ירושלים העתיקה, היה בשליטת ירדן (פרט להר הצופים).אך ביום כ"ח בחודש אייר תשכ"ז – 1967, שהיה היום השלישי למלחמת ששת הימים,כבשו חיילי צה"ל את ירושלים המזרחית, ובכך הביאו לאיחודה מחדש של העיר המחולקת. יכולנו לשוב אל הכותל.- יחידת־הוראה זו
שמורות טבע בישראל
עקבו אחר ההנחיות וחקרו שמורת טבע בישראל.
1.בחרו שמורת בטבע בישראל מהקישור כאן.
2.לאחר שבחרתם שמורת טבע, כנסו לאתר padlet על ידי לחיצה על:
הקישור של כיתה ז'1הקישור של כיתה ז'2
הקישור של כיתה ז'4
3.פתחו פתקית בpadlet על ידי לחיצה על ה+ בצד ימין בפינה התחתונה של העמוד.
.3 רשמו את שמכם, ניתן בזוגות.4. כתבו את שם השמורה שבחרתם וציינו את מיקומה בארץ.
4. כתבו הסבר קצר על השמורה. מה מיוחד בשמורה? למה כדאי לבקר בשמורה שבחרתם?
5. תנו דוגמאות לרובד הפיזי, הביוטי והאנושי בשמורת הטבע שבחרתם.
6. הוסיפו תמונה מהשמורה.
לדוגמא
בהצלחה:)
קורונה ומקומות ארצנו היפה
- משימתכם: עקבו אחר מסע נדבקי הקורונה ועזרו למשטרה למצוא היכן הם ביקרו. סומכים עליכם! בהצלחה :)
לחצו על הקישור כדי להתחיל את הפעילות