• השתלמות מורים: קיימות וחקלאות אורבנית בדגש הידרופוניקה

    השתלמות המורים מותאמת לתוכנית הלימודים "בדיוק טכנולוגיה מצמיחה בעיר" תכנית לימודים בנושא החקלאות העירונית (אורבנית) בדגש על חקלאות הידרופונית.

    התכנית פותחה על ידי מרכז המו"פ של אורט ישראל, בתרומתם הנדיבה של יהודית ויהודה ברוניצקי.
    היא מוקדשת לזכרו של האגרונום נפתלי ברוניצקי (בקנרוט), שפעל באומץ להצלת יהודים בתקופת השואה


    • א-סינכרוני: הקמת גינה בית ספרית

      קרדיט לתמונת השער לפרק:  https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Leafy_Greens_Hydroponics.jpg

      ראינו כי קיימים יתרונות רבים להקמת בית ספרית.
      מערכת הידרופונית יכולה להיות פשוטה יחסית להפעלה ולתחזוקה, אך עדיין דרושים לא מעט משאבים להקמה, לטיפול ולתחזוקה.
      כדי לנצל את המשאבים בצורה המיטבית, עלינו לדעת מהן מטרותינו, ומהם השיקולים שלנו בבחירת סוג הגינה, המיקום והצמחים.

      במטלה, המפורטת בקובץ ההגשה המצורף,  עליכם:

      • להגדיר את מטרות הקמת גינה בבית הספר
      • להסביר איזה סוג גינה יכול להתאים לבית הספר שלכם וכיצד גינה כזו תוכל להתאים למטרות שהגדרתם
      • להציע מקום מתאים בבית הספר שלכם להקמת גינה
      • להעריך מה יהיו האתגרים בהקמת גינה וכיצד ניתן להתמודד איתם

      ההנחיות המפורטת נמצאות בקובץ המטלה המצורף

      יש להגיש את המטלה עד לתאריך 18.12.22

    סינכרוני 23.11: מקימים גינה הידרופוניתסינכרוני 7.12: יוזמים בקהילה