קובייה אלקטרונית

מטרה:

בניית רכיב שיגריל מספר בין 1 ל- 4 


לבניית הקובייה נשתמש ברכיבים הבאים

קראו את התיעוד של הרכיב וגלו כיצד לחבר את הרכיב לארדואינו.

שימו לב לצורך לחבר נגד 1K אוהם


  • מפסק לחצן (אותו הכרנו כבר בסדנה)
שימו לב לצורך לחבר נגד 10K אוהם


נשתמש בפונקציה ליצירת מספר אקראי (קראו את התיעוד של הפונקציה וכיצד משתמשים בה) 


מצורף קוד של התוכנית 


הסבר:

כאשר לוחצים על הלחצן נבחרים במהירות מספרים אקראיים וכאשר מפסיקים ללחוץ נותר המספר האחרון שנבחר.

Last modified: Saturday, 2 March 2019, 10:27 AM