דילוג לתוכן הראשי
חלון סקירה צדדי
קמפוס אורט
שאילתת החיפוש
. (
התחברות
)
ארגז החול
ראשי
קורסים
ארגז החול
צעד 6: המנגנון הנכון
מסמך מנחה לגירסא ראשונית להדפסה
מסמך מנחה לגירסא ראשונית להדפסה
על מנת לסיים את שלב שש יש למלא את המסמך המנחה לפי הדוגמאות.
הקליקו על הקישור
תבנית למשחק להדפסה_ sandbox design.pdf
בכדי לצפות בקובץ.
ארגז החול
מבוא
צעד 1: המסע מתחיל עכשיו
צעד 2: מהו משחק ומה מרכיב משחק טוב
צעד 3: מתחילים לבחור נושא
צעד 4: מטרה, חוויה וקהל היעד - לא בהכרח בסדר הזה
צעד 5: בחירת המשחק ופרסונות
צעד 6: המנגנון הנכון
ראשי
לוח-שנה
► רפלצקיה אישית - סוף צעד שש
מעבר ל...
מעבר ל...
לוח הודעות
מתחילים (סרטון 1-1)
תיאום ציפיות (מצגת)
על השולחן (סרטון 1-2)
איסוף מידע - שאלון (סרטון 1-3)
עכשיו מתחיל הכיף האמיתי (סרטון 1-4)
רפלקציה אישית - סוף צעד ראשון (סרטון 1-5)
משימה ראשונה בקבוצה החדשה (סרטון 2-1)
העלאת תמונה קבוצתית (בלעדי)
אז מה זה משחק? (סרטון 2-2)
תרגיל קבוצתי (סרטון 2-3)
סרטון התרגיל (2-4)
העלאת צילום הלוח (כל אחד מחברי הקבוצה)
קצת על הדומה והשונה במשחקים (2-5)
הכרות עם מפת הדרכים (2-6)
רפלקציה אישית - סוף צעד שני
איפה מתחילים? שאלה טובה (3-1)
עבודה במסמך משותף
צעד שלישי: סיעור מוחין על הנושא: חשיבה על נושאים אפשריים - חלק א' (3-2)
סיעור מוחין על נושא: התמקדות בתתי-נושאים - חלק ב' (3-3)
סיעור מוחין על הנושא: בחירת שלושה נושאים - חלק ג' (3-4)
סיעור מוחין על הנושא: סיום המשימה (3-5)
העלאת צילום הלוח (כל אחד מחברי הקבוצה)
משחק לדוגמא: בחירת נושא (סרטון 3-6)
רפלקציה אישית - סוף צעד שלישי
עצרו! יש לכם שלושה נושאים? (4-1)
חווית המשחק - החוויה המהותית (4-2)
שש השאלות על חווית המשחק (4-3)
חווית המשחק חשובה - מונפול כדוגמא (4-4)
הצגת המטלה לצעד זה (4-5)
שש השאלות על חווית המשחק
רפלקציה אישית - סוף צעד רביעי
בחירת נושא - טבלת השוואת הנושאים (5-1)
מטלה - טבלת השוואת רעיונות
יצירת ערך לקהל יעד מגוון (סרטון 5-2)
פרסונות - לתת פנים וסיפור לקהל היעד שלנו (5-3)
כשהפרסונות פוגשות את המשחק (5-4)
הצגת מטלת הפרסונות (5-5)
מטלה - פרסונות
הצצה למפה - מה עשינו ומה עוד נעשה (5-6)
רפלקציה אישית - סוף צעד חמש
להרחבה - איך משתמשים בפרסונות (אנגלית)
לחמם מנועים... מנגנונים! (6-1)
אז מאיפה מתחילים? (6-2)
רשימה (אדירה!) של מנגנונים אפשריים למשחקי שולחן
להוציא מנגנונים מתוך ששת התשובות (לששת השאלות) (6-3)
מנגנונים הופכים למשחק (6-4)
לוקחים את המנגנונים ומגדירים מרכיבים (6-5)
הפקת גירסת הביטא - לצייר, להדפיס, לגזור ולהדביק (6-6)
מטלה: גירסת הבטא מוכנה - העלאת צילום (כל אחד מחברי הקבוצה)
סיכום הצעד, והכנה לצעד הבא (6-7)
רפלצקיה אישית - סוף צעד שש
תבנית למשחק להדפסה
תבנית למשחק להדפסה ◄