יחידת־הוראה | שם | הנחיה לפעילות |
---|---|---|
בקשת האני העצמי | ||
כלל ופרט בעם ישראל | מקומו של היחיד בתוך היחד. |
|
איש הגורל או איש היעוד? |
||
כוזרי פרק א | לפניכם קטע המקור מתוך החוברת אמונה וגאולה |
|
בקובץ המצורף מופיעה טבלה לסיכום הגישות השונות המופיעות בכוזרי פרק א. הורידו את הקובץ . עליכן לקרוא את הטקסט ולהשלים בעזרתו את הטבלה. |
||
עקרונות היהדות מול הדתות האחרות | ||
אגרת תימן+ הבן איש חי- מעמד הר סיני | ||
הר קוק תפקידו של עם ישראל | ||
מבוא ליחידה | צפי בסרט וחשבי על השאלות הבאות: שאלות למחשבה •למה אריאלה
מסתירה את המכתב מאבא שלה?
•מה אריאלה חושבת על אבא שלה?
•מדוע החבר תומך באריאלה?
•מהם ההתמודדויות איתן מתמודדת
אריאלה?
•האם לדעתך היא הייתה צריכה להצטלב?
•האם היא צריכה להישאר ללמוד בסטודיו?
•מה דעתכם על מה שטוען המורה
שבתיאטרון יש קדושה? |
|
תוכן היחידה וסיכום | ||
פתיח לפרק ג- להיות טובים יותר | צפו בסרטון וחשבו מה מאפיין את האריה? האם הוא יכול להשתנות? |
|
מהו מוסר? | למדו את קטע המקור. בסיום הלמידה כנסו לקישור https://www.menti.com/ob6xmgmbk8 וענו על השאלה. בתחילת התשובה רשמו את שמות הבנות. |
|
כנסו לקישור וענו על השאלה |
||
האם האדם טוב או רע | א.למדו את המאמר תוך התיחסות לשאלות המנחות. ב. עצבו שקופית במצגת המשותפת( רשמו את שמותיכם) המנסחת את עמדתו של הסבא ביחס לשאלה האם האדם טוב או רע ג. חפשו הוכחה נוספת מהשטח המחזקת את טענת הרב( שיר, סרט כתבה וכדו..) וצרפו לשקופית . |
|
א.למדו את המאמר תוך התיחסות לשאלות המנחות. ב. עצבו שקופית במצגת המשותפת( רשמו את שמותיכם) המנסחת את עמדתו של הסבא ביחס לשאלה האם האדם טוב או רע ג. חפשו הוכחה נוספת מהשטח המחזקת את טענת הרב( שיר, סרט כתבה וכדו..) וצרפו לשקופית . |
||
אחרי שלמדתן את המאמר נסחו שקופית ועצבו אותה ע"פ ההנחיות |
||
האדמור מפיאשסנה- חובת התלמידים | ||
מומלץ לצפות!! |
||
הרב יעקב משה חרל"פ*, מי מרום | שווה לצפות |
|
הר קוק- הישר והכובש, מהי יראת שמים אמיתית | ||
יומן מסע |