- יחידת מבוא
- טרנספורמציה דיגיטלית בחינוך
- חשיבה מתבדרת ומתכנסת, סיעור מוחות, סילום, למה מה עותר אותך, חשיבה קונספטואלית
- הסמכות
- הסמכות
- פרטוטייפינג
- עולם העבודה החדש
- יצירת קהילה
- חוסן כביטוי ללקיחת יוזמות
- חשיבות הגורם האנושי, בניית צוותים ורתימת שיתופי פעולה
- כלי בינה מלאכותית כמקדמי פדגוגיה
- מודל השערות ומודל הקנבס - אריאל פליגלר
- אקוסיסטם
- שימור לומדים
- שיווק - ניר בהגלי
- MVP, קנבן ולגו - אריאל פליגלר
- ממורה למנטור
- אמפטיה וראיונות אתנוגרפים
- אפשר - אם
- ניהול שינוי
- SCAMPER
- כתיבת תכנית להטמעת חדשנות
- סטוריטלינג נועם פיינהולץ
- מטרות ויעדים
- יחידת־הוראה 24
- יחידת־הוראה 25
טרנספורמציה דיגיטלית בחינוך
חשיבה מתבדרת ומתכנסת, סיעור מוחות, סילום, למה מה עותר אותך, חשיבה קונספטואלית
הסמכות
פרטוטייפינג
עולם העבודה החדש
חשיבות הגורם האנושי, בניית צוותים ורתימת שיתופי פעולה
כלי בינה מלאכותית כמקדמי פדגוגיה
מודל השערות ומודל הקנבס - אריאל פליגלר
אקוסיסטם
MVP, קנבן ולגו - אריאל פליגלר
אמפטיה וראיונות אתנוגרפים
אפשר - אם
כתיבת תכנית להטמעת חדשנות
סטוריטלינג נועם פיינהולץ
מטרות ויעדים
יחידת־הוראה 24
יחידת־הוראה 25